С Renault, Geely и Aramco зад гърба си, Horse Powertrain се позиционира като ключов играч за бъдещето на хибридното задвижване. Предвид участието на Aramco, не е изненада, че компанията се насочва към бензинови и хибридни системи. Саудитският петролен гигант няма за кауза постепенното премахване на изкопаемите горива, така че стратегията на Horse се вписва в цялостната картинка.
Сега става ясно, че Horse ще използва автомобилното изложение в Шанхай, на което нашата медия ще присъства, за да разкрие нова концепция за хибридно задвижване. Тя е проектирана да поддържа потока от петролни долари чрез хибридизиране на платформи за изцяло електрически автомобили в автомобили с „минимални модификации“.
Момент, какво? След като наляха милиарди, за да направят изцяло електрически платформи, сега се тръгва в обратния ред? Ами, да, новите реалности го налагат. Питайте Porsche и те ще отговорят, че биха дали мило и драго за подобно решение да обърнат тенденцията, в която сами се вкараха. Но за Porsche преоборудването на EV в хибрид ще е мега скъпо, дори може да не невъзможно.
Докато Renault няма да има проблеми да направи същото, при това с минимални разходи, което е разковничето. Затова няма да е учудващо, ако в близко бъдеще видим Renault 5 и Renault 4 не само на ток. Но да оставим кристалната топка.

Horse Powertrains
Новата концепция се нарича Future Hybrid Concept и съчетава двигател с вътрешно горене, електрически мотор и трансмисия в едно компактно устройство. Horse казва, че ще може да се впише в съществуващите платформи за електрически превозни средства, позволявайки на автомобилните производители да „посрещнат променящото се търсене на клиентите“.
Компанията също така обещава, че това решение може да премахне необходимостта от множество платформи и производствени линии. Към момента ни се спестяват технически подробности, ще ги разберем другата седмица, но ни казват, че това задвижване е проектирано да замени предно монтираните електромотори в EV-та.
Казаха също, че силовият тракт се закрепва директно към подрамата на автомобила и изисква само няколко настройки, за да превърне EV в хибрид. Задвижването е проектирано да работи навсякъде по света и е предвидено да поддържа широка гама от горива. Това включва бензин, метанол E85, M100 и синтетични горива.
Главният изпълнителен директор Матиас Джанини казва, че Future Hybrid Concept ще позволи на „производителите на оригинално оборудване да предложат разнообразие от задвижващи механизми с минимално прекъсване на производствения процес и разход на ресурси“.